9 Adımda AR-GE Yeni bir ürün geliştirmek her zaman zor bir durum değildir. AR-GE çalışmalarınızı planlı yaptığınızda herşeyin yolunda gittiğine şahit olabilirsiniz. Sadece ihtiyacınız olan tek şey bütün çalışma sürecini planladığınız yapısal bir yol haritasıdır. Aslında somut bir ürün ve ya hizmet geliştirmek AR-GE aşamalarının küçük bir parçasıdır. Çünkü bu yolculuğun devamı daha çetrefilli ve uzun. Yeni bir ürün geliştirme sizin ilk adımınız bu da, ilk fikri üreterek ürünü pazara sunma yolundaki eksiksiz yolculuğu içerir. İlgili AR-GE aşamalarını belirleyerek ve bunlara bağlı kalarak,ankara plastik enjeksiyon ürün geliştirmeniz tüm farklı ürün ve hizmet türleri için uyarlanabilecek daha odaklı ve esnek bir yaklaşım haline gelecektir.
1. Fikir Üretimi Bir ürünün gelişimi konsept bir fikir ile başlar. Böylelikle sürecin geri kalanı, fikirlerin geçerlilikleri açısından test edilmesini sağlayacak. Bu süreçte bir çok farklı fikirler AR-GE çalışmanıza dahil olacak bu fikirleri bir süzgeçten geçirmenin en iyi yolu SWOT analizi yapmaktır. SWOT (Güçlü Yönler, Zayıf Yönler, Fırsatlar ve Tehditler) analizi genel olarak güncel piyasa eğilimlerini incelemektedir. Fakat sizin bu analizi fikir üretimi aşamasında kullanarak güzel sonuçlar el edebilirsiniz. SWOT analizi sayesinde fikirlerinizi ilgilendiğiniz iş merkezli üretebilirsiniz ve hedef kitlenizin ihtiyaçlarına ve isteklerine odaklanan yöntemler üretebilirsiniz. AR-GE Aşamalarına yardımcı olmak için fikir üretimini kolaylaştırmak amaçlı aşağıdaki adımları inceleyebilirsiniz ; Piyasa araştırması Mevcut kitlenizin güçlü ve zayıf yönleri hakkındaki geri bildirimler dahil olmak üzere, hedef kitlenin önerilerini dinlemek. Çalışanlarda öneri almak Rakiplerinizin başarılı ve başarısız projelerini inceleyin
3. Konsept Geliştirme ve Test
Fikrinin tarama aşamasından başarıyla geçtiğini düşün. Ancak sizin geliştirdiğiniz AR-GE hakkındaki düşünceniz pek önemli değil. Burada önemli olan AR-GE çalışmanız hedef kitleniz tarafından nasıl karşılanıyor. Bunun ilgili hedef kitleniz üzerinden bir çalışma düzenlemelisiniz. Gelen geri dönüşlere göre tüketicilerin fikirlerinizi görselleştirebileceği bir konseptiniz olmalı.
Konseptinizi kurguladıktan sonra şu soruları inceleyin ;
Konsepti anlıyorlar mı ?
Bu konsepti severler mi ?
Bu aşama, geri bildirimleri göz önünde bulundurarak, konseptin daha da geliştirilmesi için bir fırsat yaratır, aynı zamanda pazarlama mesajınızın ne olacağı hakkında düşünmenize olanak sağlar.
4. İş Analizi
Konsept test edildikten ve sonuçlandırıldıktan sonra, yeni ürün / hizmetin karlı olup olmayacağını değerlendirmek için iş vakasının bir araya getirilmesi gerekir. Bu, hedef pazarın, ürün konumlandırmanın ve kullanılacak pazarlama karmasının altını çizen ayrıntılı bir pazarlama stratejisini içermelidir.
Bu analiz şu başlıkları içermelidir ;
Ürün için bir talep olup olmadığı
Maliyetlerin tam olarak değerlendirilmesi
Rekabetin ve eksik noktaların belirlenmesi
5. Ürün Geliştirme
Ürettiğiniz fikir onaylandığı takdirde teknik ve pazarlama aşamasına geçilecektir. Bu aşama, bir prototip veya sınırlı bir üretim modeli oluşturulacağı zamandır. Bu, kesin tasarım ve spesifikasyonları ve herhangi bir üretim yöntemini araştırabileceğiniz anlamına gelir. Bu durum AR-GE çalışmalarınızın üretim aşamasını da araştırmanıza olanak tanır.
6. Test Pazarlaması
Test pazarlaması (veya piyasa testi), konsept veya tüketici testlerinden farklıdır, çünkü önerilen pazarlama planını takip eden prototip ürününü, bireysel unsurlardan ziyade bütün olarak sunar. Bu süreç, tüm konsepti doğrulamak için gereklidir ve üründen pazarlama mesajına kadar tüm öğelerin daha da iyileştirilmesi için kullanılır.
7. Önce Marka Tescili
Her hangi bir ürün yada hizmet üretimine başlamadan önce ilk yapılması gereken işlem tescile uygun bir marka belirlemek ve sonrasında marka tescil belgesi almak gereklidir. Marka tescili tıpkı bir tapu gibi yatırımınızın güvencesi olacaktır. Tescilsiz bir markaya yatırım yapmak tüm yatırımın boşa gitmesini,n yanında cezai yaptırımlarla karşılaşma riskini taşımaktadır. Marka sorgulama işlemi için Efor Patent Marka Uzmanlarından ücretsiz danışmanlık alabilirsiniz. Marka tescilinizi ertelemeniz bile bir başkasına markayı kaptırmanıza neden olabilir. Bu sebeble tescil işleminde acele etmenizde fayda var.
8. Ticarileştirme
Konsept geliştirilip test edildiğinde, ürünü piyasaya sürmek için nihai kararlar alınmalıdır. Fiyatlandırma ve pazarlama planlarının sonuçlandırılması ve satış ekiplerinin ve dağıtımı detaylandırılması, böylece ürün ve şirketin son aşama için hazır olması gerekmektedir.
9. Ürününüzü Piyasaya Sürün
Bu aşamada sorunsuz bir şekilde çalışmak ve maksimum etkiye sahip olmak için ayrıntılı bir lansmana ihtiyaç vardır. Birincil tüketici grubunuzu hedeflemek için ne zaman ve nerede lanse edilecek kararları içermelidir. Son olarak, yapılan hatalardan ders çıkarmak için, projenin başarısına erişmek için piyasa performansının gözden geçirilmesi gerekmektedir.
AR-GE çalışmalarınızı gerçekleştirirken, size rehberlik etmek için bu adımları izleyerek, daha yüksek başarı şansına sahip olabilirsiniz, projenizi daha basit ve odaklanabilir hale getirebilirsiniz.
Daha ayrıntılı bilgi edinmek için aşağıdaki
kataloğu indirebilirsiniz.
9 Adımda AR-GE Yeni bir ürün geliştirmek her zaman zor bir durum değildir. AR-GE çalışmalarınızı planlı yaptığınızda herşeyin yolunda gittiğine şahit olabilirsiniz. Sadece ihtiyacınız olan tek şey bütün çalışma sürecini planladığınız yapısal bir yol haritasıdır. Aslında somut bir ürün ve ya hizmet geliştirmek AR-GE aşamalarının küçük bir parçasıdır. Çünkü bu yolculuğun devamı daha çetrefilli ve uzun. Yeni bir ürün geliştirme sizin ilk adımınız bu da, ilk fikri üreterek ürünü pazara sunma yolundaki eksiksiz yolculuğu içerir.İlgili AR-GE aşamalarını belirleyerek ve bunlara bağlı kalarak,ankara plastik enjeksiyon ürün geliştirmeniz tüm farklı ürün ve hizmet türleri için uyarlanabilecek daha odaklı ve esnek bir yaklaşım haline gelecektir.
1. Fikir Üretimi Bir ürünün gelişimi konsept bir fikir ile başlar. Böylelikle sürecin geri kalanı, fikirlerin geçerlilikleri açısından test edilmesini sağlayacak. Bu süreçte bir çok farklı fikirler AR-GE çalışmanıza dahil olacak bu fikirleri bir süzgeçten geçirmenin en iyi yolu SWOT analizi yapmaktır. SWOT (Güçlü Yönler, Zayıf Yönler, Fırsatlar ve Tehditler) analizi genel olarak güncel piyasa eğilimlerini incelemektedir. Fakat sizin bu analizi fikir üretimi aşamasında kullanarak güzel sonuçlar el edebilirsiniz.SWOT analizi sayesinde fikirlerinizi ilgilendiğiniz iş merkezli üretebilirsiniz ve hedef kitlenizin ihtiyaçlarına ve isteklerine odaklanan yöntemler üretebilirsiniz. AR-GE Aşamalarına yardımcı olmak için fikir üretimini kolaylaştırmak amaçlı aşağıdaki adımları inceleyebilirsiniz ;Piyasa araştırması Mevcut kitlenizin güçlü ve zayıf yönleri hakkındaki geri bildirimler dahil olmak üzere, hedef kitlenin önerilerini dinlemek. Çalışanlarda öneri almak Rakiplerinizin başarılı ve başarısız projelerini inceleyin
3. Konsept Geliştirme ve Test Fikrinin tarama aşamasından başarıyla geçtiğini düşün. Ancak sizin geliştirdiğiniz AR-GE hakkındaki düşünceniz pek önemli değil. Burada önemli olan AR-GE çalışmanız hedef kitleniz tarafından nasıl karşılanıyor. Bunun ilgili hedef kitleniz üzerinden bir çalışma düzenlemelisiniz. Gelen geri dönüşlere göre tüketicilerin fikirlerinizi görselleştirebileceği bir konseptiniz olmalı.Konseptinizi kurguladıktan sonra şu soruları inceleyin ;Konsepti anlıyorlar mı ? Bu konsepti severler mi ? Bu aşama, geri bildirimleri göz önünde bulundurarak, konseptin daha da geliştirilmesi için bir fırsat yaratır, aynı zamanda pazarlama mesajınızın ne olacağı hakkında düşünmenize olanak sağlar.
4. İş Analizi Konsept test edildikten ve sonuçlandırıldıktan sonra, yeni ürün / hizmetin karlı olup olmayacağını değerlendirmek için iş vakasının bir araya getirilmesi gerekir. Bu, hedef pazarın, ürün konumlandırmanın ve kullanılacak pazarlama karmasının altını çizen ayrıntılı bir pazarlama stratejisini içermelidir.Bu analiz şu başlıkları içermelidir ;Ürün için bir talep olup olmadığı Maliyetlerin tam olarak değerlendirilmesi Rekabetin ve eksik noktaların belirlenmesi5. Ürün Geliştirme Ürettiğiniz fikir onaylandığı takdirde teknik ve pazarlama aşamasına geçilecektir. Bu aşama, bir prototip veya sınırlı bir üretim modeli oluşturulacağı zamandır. Bu, kesin tasarım ve spesifikasyonları ve herhangi bir üretim yöntemini araştırabileceğiniz anlamına gelir. Bu durum AR-GE çalışmalarınızın üretim aşamasını da araştırmanıza olanak tanır.
6. Test Pazarlaması Test pazarlaması (veya piyasa testi), konsept veya tüketici testlerinden farklıdır, çünkü önerilen pazarlama planını takip eden prototip ürününü, bireysel unsurlardan ziyade bütün olarak sunar. Bu süreç, tüm konsepti doğrulamak için gereklidir ve üründen pazarlama mesajına kadar tüm öğelerin daha da iyileştirilmesi için kullanılır.
7. Önce Marka Tescili Her hangi bir ürün yada hizmet üretimine başlamadan önce ilk yapılması gereken işlem tescile uygun bir marka belirlemek ve sonrasında marka tescil belgesi almak gereklidir. Marka tescili tıpkı bir tapu gibi yatırımınızın güvencesi olacaktır. Tescilsiz bir markaya yatırım yapmak tüm yatırımın boşa gitmesini,n yanında cezai yaptırımlarla karşılaşma riskini taşımaktadır. Marka sorgulama işlemi için Efor Patent Marka Uzmanlarından ücretsiz danışmanlık alabilirsiniz. Marka tescilinizi ertelemeniz bile bir başkasına markayı kaptırmanıza neden olabilir. Bu sebeble tescil işleminde acele etmenizde fayda var.
8. Ticarileştirme Konsept geliştirilip test edildiğinde, ürünü piyasaya sürmek için nihai kararlar alınmalıdır. Fiyatlandırma ve pazarlama planlarının sonuçlandırılması ve satış ekiplerinin ve dağıtımı detaylandırılması, böylece ürün ve şirketin son aşama için hazır olması gerekmektedir.
9. Ürününüzü Piyasaya Sürün Bu aşamada sorunsuz bir şekilde çalışmak ve maksimum etkiye sahip olmak için ayrıntılı bir lansmana ihtiyaç vardır. Birincil tüketici grubunuzu hedeflemek için ne zaman ve nerede lanse edilecek kararları içermelidir. Son olarak, yapılan hatalardan ders çıkarmak için, projenin başarısına erişmek için piyasa performansının gözden geçirilmesi gerekmektedir.AR-GE çalışmalarınızı gerçekleştirirken, size rehberlik etmek için bu adımları izleyerek, daha yüksek başarı şansına sahip olabilirsiniz, projenizi daha basit ve odaklanabilir hale getirebilirsiniz.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Certe, nisi voluptatem tanti aestimaretis. Ratio quidem vestra sic cogit. Dicimus aliquem hilare vivere; Que Manilium, ab iisque M.
Sed ea mala virtuti magnitudine obruebantur. Minime vero istorum quidem, inquit. Recte, inquit, intellegis. Illud non continuo, ut aeque incontentae.
Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Sed ad rem redeamus; Cur iustitia laudatur?
Duo Reges: constructio interrete. Quid ad utilitatem tantae pecuniae? Ego vero isti, inquam, permitto. Respondeat totidem verbis.
Erat enim Polemonis. At multis malis affectus. Nos commodius agimus. Paria sunt igitur.
Non semper, inquam; Iam contemni non poteris. Id est enim, de quo quaerimus. Sed ille, ut dixi, vitiose. Cur, nisi quod turpis oratio est? Sapientem locupletat ipsa natura, cuius divitias Epicurus parabiles esse docuit.
https://www.isbagla.com/firma-kategori/maden-ve-madencilik-teknolojileri/, https://www.isbagla.com/firma-kategori/havalandirma-ekipmanlari-hvac/, https://www.isbagla.com/firma-kategori/boyahane-ekipmanlari/.
https://www.ongurpartners.com/
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed haec in pueris; Sint ista Graecorum;
Cave putes quicquam esse verius. Oratio me istius philosophi non offendit; Duo Reges: constructio interrete. Inde igitur, inquit, ordiendum est. At coluit ipse amicitias. Quod cum dixissent, ille contra.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quid ad utilitatem tantae pecuniae? Sed quod proximum fuit non vidit. Duo Reges: constructio interrete. Sumenda potius quam expetenda. At enim hic etiam dolore.
Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Quo tandem modo? Graece donan, Latine voluptatem vocant. Contineo me ab exemplis. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis.
Tollenda est atque extrahenda radicitus. Quae similitudo in genere etiam humano apparet.
Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior; Suam denique cuique naturam esse ad vivendum ducem. Eadem nunc mea adversum te oratio est. Id enim natura desiderat. Illud non continuo, ut aeque incontentae. Sit enim idem caecus, debilis.
Memini vero, inquam; Eadem fortitudinis ratio reperietur. Haec igitur Epicuri non probo, inquam. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum.
Immo alio genere; Laboro autem non sine causa; Quis istud possit, inquit, negare? Laboro autem non sine causa; Scrupulum, inquam, abeunti; At multis malis affectus.
https://www.ankarareklamajansi.xyz/,https://vavamedya.com/
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. An tu me de L. Sit enim idem caecus, debilis. Quare conare, quaeso. Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae;
Confecta res esset. Summum a vobis bonum voluptas dicitur. Cur id non ita fit? Duo Reges: constructio interrete. Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Addidisti ad extremum etiam indoctum fuisse.
https://www.eydemgrup.com/yuksek-gerilim-hatti-tel-cekme/, https://www.eydemgrup.com/tr/kablo-kesme-makasi/, https://www.eydemgrup.com/tr/tel-cekme-makinesi/, https://www.eydemgrup.com/pabuc-sikma-pensesi-knipex/, https://www.eydemgrup.com/hidrolik-skp-papuc-sikma-pensesi/, https://www.eydemgrup.com/kablo-soyma/, https://www.eydemgrup.com/hidrolik-skp-sikma-pensesi/, https://www.eydemgrup.com/urunler/kapma-ir3112/.
https://www.reklambaski.com/,https://www.333etiket.com/makine-etiketi/; https://www.333etiket.com/once-is-guvenligi-levhalari/, https://www.333etiket.com/metal-etiket/, https://www.333etiket.com/aluminyum-etiket/, https://www.333etiket.com/leksan-etiket/, https://www.333etiket.com/uv-baski/, https://www.333etiket.com/folyo-etiket/, https://www.333etiket.com/pvc-etiket/
https://www.333reklam.com/cnc-router-kesim/,https://www.333reklam.com/dijital-baski-ankarada/,https://www.333reklam.com/ankara-kanvas-tablo-imalati/", https://www.333reklam.com/,https://www.333reklam.com/latex-baski/, https://www.333reklam.com/uyari-ikaz-levhalari/.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quis istud possit, inquit, negare? Si quae forte-possumus. Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. Idemne, quod iucunde?
https://gunesarge.com.tr/makine-tasarimi/, https://gunesarge.com.tr,https://gunesarge.com.tr/cnc-talasli-imalat/
Anıl; https://anilasansor.com/
https://www.ankaraasansor.net/
https://www.ankaraaracgiydirme.com/
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Istic sum, inquit. Bonum incolumis acies: misera caecitas. Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum. Praeclare hoc quidem. Tubulo putas dicere? Nam quid possumus facere melius? Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Duo Reges: constructio interrete.
Eam stabilem appellas. Quoniam, si dis placet, ab Epicuro loqui discimus.
https://www.ankarametaletiket.com/makina-etiketi/, https://www.ankarametaletiket.com/,https://www.sahreklam.com.tr/,https://www.hepsielektrik.com/https://www.ankaramalimusavir.com/ .
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam ante Aristippus, et ille melius. Duo Reges: constructio interrete. Et quidem, inquit, vehementer errat; Itaque his sapiens semper vacabit. Illi enim inter se dissentiunt. Quod cum dixissent, ille contra. Quae est igitur causa istarum angustiarum?
Ille incendat? Deprehensus omnem poenam contemnet. Quae similitudo in genere etiam humano apparet.
Avaritiamne minuis? Sed ad rem redeamus; Non potes, nisi retexueris illa. Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur.
Scrupulum, inquam, abeunti; Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Quid sequatur, quid repugnet, vident. Recte, inquit, intellegis.
Avaritiamne minuis? Mihi enim satis est, ipsis non satis. Duo enim genera quae erant, fecit tria. Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est? Sed plane dicit quod intellegit.
Haec quo modo conveniant, non sane intellego. Age sane, inquam. Quod autem ratione actum est, id officium appellamus. Sed fac ista esse non inportuna; Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae; Est, ut dicis, inquam. Ostendit pedes et pectus.
Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Si quae forte-possumus. Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus.
Beatus sibi videtur esse moriens. Pauca mutat vel plura sane;
Hoc sic expositum dissimile est superiori. Quod equidem non reprehendo;
Tanta vis admonitionis inest in locis; Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Ego vero isti, inquam, permitto. Fortemne possumus dicere eundem illum Torquatum? Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Quid nunc honeste dicit? Omnis enim est natura diligens sui. Idemne, quod iucunde?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qualem igitur hominem natura inchoavit? Igitur ne dolorem quidem. Memini vero, inquam; Duo Reges: constructio interrete.
Eadem nunc mea adversum te oratio est. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Ut pulsi recurrant? Sed hoc sane concedamus. Contemnit enim disserendi elegantiam, confuse loquitur. Nos paucis ad haec additis finem faciamus aliquando; Paria sunt igitur.
Nunc agendum est subtilius. Et quod est munus, quod opus sapientiae? Venit ad extremum;
Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae; Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Idemne, quod iucunde? Idemne, quod iucunde? Praeclare hoc quidem.
Quam nemo umquam voluptatem appellavit, appellat; Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. At enim hic etiam dolore. Vitae autem degendae ratio maxime quidem illis placuit quieta. Erat enim Polemonis. Sit sane ista voluptas.
Id est enim, de quo quaerimus. Nam de isto magna dissensio est. Haec et tu ita posuisti, et verba vestra sunt. Quid dubitas igitur mutare principia naturae?